af Simon C. Mørk Hermansen | mar 10, 2012 | Affiliate Marketing, Reklame
Google adsense er rigtig godt og veludviklet. Men jeg er blevet spurgt af flere om jeg kender nogle alternativer til Google Adsense. Altså et alternativ hvor man sætte en reklame-boks ind på sit website som så selv roterer med forskellige annoncer. Og ja, det gør jeg.... af Simon C. Mørk Hermansen | aug 2, 2011 | Affiliate Marketing, Reklame
iSalg og cookies Som du måske ved, er der mange aspekter af affiliate marketing og ikke mindst utrolig mange afregningsmetoder. Man kan f.eks. modtage provision af salg, faste beløb for en bestemt handling eller en pris pr. klik. Der findes dog også noget der kaldes... af Simon C. Mørk Hermansen | aug 1, 2011 | Affiliate Marketing, Blog nyt, Reklame
Nu kan du sælge min ebog Som de fleste af jer ved, har jeg lavet en ebog der hedder ‘Affiliate marketing via Facebook’, der omhandler hvordan man kan tjene penge på at markedsføre affiliate kampagner via Facebook annoncer. Denne bog har været til salg i... af Simon C. Mørk Hermansen | apr 23, 2011 | Affiliate Marketing, Iværksætteri, Reklame
Affiliate websites Som du måske, måske ikke ved, findes der rigtig mange affiliate websites på nettet. I dette indlæg vil jeg forklare hvad det er og hvordan man tjener penge på dem. Hvad er et affiliate website? Et affiliate website er lidt ligesom en normal... af Simon C. Mørk Hermansen | jan 4, 2011 | Affiliate Marketing, Facebook, Guides, Reklame
Læser-spørgsmål Her på det sidste har jeg fået det samme spørgsmål adskillige gange. Nemlig; “Hvordan ansøger jeg hos et affiliate netværk, hvis jeg vil benytte Facebook Ads?”. I dette indlæg svarer jeg på det, så der ikke burde være tvivl 🙂 Forklar det... af Simon C. Mørk Hermansen | dec 1, 2010 | Affiliate Marketing, Reklame
Få provisions-lønnede sælgere! På min blog fokuserer jeg meget på hvordan almindelige mennesker som du og jeg kan tjene penge på affiliate marketing, men i dag vil jeg gerne forklare hvordan virksomheder får noget ud af affiliate marketing og hvorfor de overhovedet...