Hotjar insights tool
Hotjar er et yderst hypet tool, som jeg også selv linkede til på både Google+ og Facebook inden der blev åbnet op for BETA-versionen. Jeg har nu testet det i noget tid og må sige at jeg virkelig er vild med det. Læs her hvorfor.
Brugerindsigter gjort (enormt) let
Der findes mange værktøjer til at få brugerindsigter på ens hjemmeside. Der findes diverse heatmaps, survey-tools, funnel visualiseringer og meget mere. Dog er mange af dem komplicerede at arbejde med, og mange giver op efter noget tid eller får ikke prioriteret at undersøge hvordan ens besøgende benytter ens hjemmeside. Det har Hotjar dog ændret på, da de har gjort alt enormt let. Alt unødvendigt er skrabet fra og du kan med få klik opsætte f.eks. et heatmap, så du kan se hvor brugerne klikker mest på dit website.
Du får alle værktøjer i én pakke
Jeg tror Hotjar er de første der har valgt at lave alle disse værktøjer i én pakke. Normalt skal man købe heatmap-tool, survey-tool, funnel visualiserings tool, visitor recording tool og alle de andre separat. Det løber hurtigt op i adskillige hundrede dollars samlet set. Men med Hotjar får man det hele i en pakke. Indtil videre er det stadig tilgængeligt i en beta-version, men efterfølgende vil det umiddelbart blive prissat til $29 pr. md. (svarende til ca. 190 kr.) Det må man sige er værdi for pengene.
Vil du have en invitation til BETA-udgaven?
Hvis du gerne vil prøve Hotjar af helt gratis ligesom jeg, så skriv en kommentar nedenfor. Så sender jeg en invitation til 3 personer.
Jeg synes at dette er en fed blog du har, med vildt mange gode værktøjer for os der gerne vil i gang med marketing, bloging afilliate marketing m.m
super god dag til dig Simon
Jeg kendte ikke Hotjar insights, det vil jeg lige få afprøvet. 🙂