Facebook er som en hat fyldt med penge, det gælder bare om at tage for sig!Facebook annoncering
Når man er ny indenfor Facebook annoncering, er der en ret lav grænse for hvor meget ens budget må køre med. Dette er Facebook der har fastsat denne grænse – også kaldet daglig forbrugsgrænse. Den kan dog godt komme højere op. Jeg forklarer hvordan.

Budgetloft til Facebook annoncering

For det første skal dit daglige budget være minimum dobbelt så stort som dit maks. bud pr. klik (CPC) eller 1000 visning (CPM). Det er dog de færreste der ville få en udfordring med dette, da klikprisen som regel er lav. Loftet for daglig forbrugsgrænse er fastsat af Facebook og er som sådan ikke noget du selv har magt over.

Sådan får du højere daglig forbrugsgrænse sat op

For at få øget dit budgetloft skal du blot, forbruge det maksimale flere dage i træk. Hvis dit budgetloft f.eks. er sat til $100, skal du bruge $100 i flere dage i træk. Så vil Facebook automatisk øge det. Som regel plejer man at få en mail om dette, men ellers kan du holde øje med det i dine indstillinger under fanen ‘Fakturering’.

Andre indlæg: