Tjen penge på datingsiderPlenty of Fish
Jeg har tidligere skrevet et indlæg for nyligt om datingsiden Plenty of Fish der er en af verdens største. De har en rigtig god annonceringsplatform med langt flere målretningsmuligheder end Facebook. Nu har de opgraderet deres system med nok et af de fedeste tiltag nogensinde.

Målrettet markedsføring er vitalt

Når man annoncerer online, hvad enten det er ens eget produkt/firma eller en kampagne via affiliate marketing, så er ens målretning/targeting utrolig vigtig. Den er for det meste altafgørende for din annonces performance. Et hurtigt eksempel er, en hetero datingside hvor kampagnen man linker til søger mænd til at oprette en profil for at finde drømmekvinden. Her vil det være spild af penge, at målrette både mænd og kvinder, da selv hvis lesbiske søger deres drømmekvinde, så er en hetero datingside nok det forkerte sted for dem at søge. Og hvis man opretter annoncen på Facebook, går de utroligt meget op i ens målretning, men det er en anden historie. Nu holder vi fokus på Plenty of Fish.

Nyhed: Målret kun folk der plejer at klikke på annoncer

Statistisk set er der en meget stor del af de der får vist annoncer på Facebook, Plenty of Fish eller bare internettet generelt der aldrig klikker på en eneste. De ignorerer dem simpelthen. Der findes også folk der installerer plugins til deres browser, så de simpelthen ikke kan se disse annoncer. Alle disse personer der aldrig kommer til at klikke på din annonce og derfor ikke kommer til at tjene dig penge, gider du naturligvis ikke bruge penge på at målrette. Plenty of Fish har nu løst dette problem, hvor du via deres annonceringsplatform kan vælge hvor mange gange de tidligere skal have klikket på en annonce for, at de får vist din annonce.
Målret din online markedsføring

Andre indlæg: