ferieguidesUgens gode og dårlige
Annoncer er der mange af, men nogle er desværre dårlige og andre er gode. Her har jeg igen fundet to annoncer frem og kommenteret dem så du kan se hvad du skal og ikke skal gøre med dine egne annoncer 😉

Den dårlige: Tännäskröket

Reklame for skiresort
Det er åbenbart et nyt(?) skiresort. Fancy pancy, men det kan man ikke sige om deres annonce.
Billedet: Snebelagte bjerge.. lidt kedeligt.. De burde bruge nogle billeder der kunne ligne folks venner der har det sjovt på skiferie i stedet.
Overskriften: Tännäskröket?? Det ringer ikke lige en klokke hos mig, må jeg indrømme. De kunne have været langt mere opfindsomme. Desuden skal man ikke målrette på Norsk eller Svensk (ved ikke hvilket sprog det er her), når det er danskere der ser annoncen.
Teksten: Norsk/svensk tekst? Niks. Den går altså ikke. De fleste forstår nok slet ikke hvad der står og så er hele annoncen jo spild af penge. Der er ikke engang en call-to-action.

Den gode: Blivguide.dk

blivguide.dk reklame
Billedet: Det kunne være ens venner – hvertfald hvis man er forholdsvist ung – ellers kunne det bare være nogle man kender. Det ligner et privat billede og det er godt! Desuden er der en lækker udsigt i baggrunden og en masse varme, hvilket er rart i disse kolde tider.
Overskriften: Et spørgsmål. Super godt 🙂 Dem der har haft tanker om det, bliver nok interesserede med det samme (og det er jo kun deres klik vi ønsker).
Teksten: Tal er rigtig godt! Tal fungerer godt på folk og at man kan få jobgaranti for en beskeden pris er jeg sikker på lokker en del klik ind på deres website. Teksten forklarer også hvad det egentligt handler om, hvilket er vigtigt. Slutteligt benytter de en call-to-action og beder folk om at klikke sig ind på deres website. Super godt 🙂

Andre indlæg: