wunderlist appFøler du dig ineffektiv?
Som selvstændig eller blot en med frivillige projekter, skal man være sin egen chef og selv presse en til at være produktiv. For nogen sker det uden problemer af ren passion, men for andre skal der lidt mere til. Jeg kan tydeligt mærke hvad der fungerer for mig og det er hvad dagens indlæg handler om.

Få sat tingene i orden

For mig hjælper det enormt meget at få sat tingene i orden og at have planlagt hvad der skal laves. En to-do list er guld værd! På den måde kan du hurtigt se hvad du skal lave og evt. hvor vigtigt du er afhængigt af hvor grundig du er. Måske tænker du, at to-do lists er ligegyldigt og at du godt ved hvad du skal have lavet, men trust me, det hjælper virkelig at have det på skrift. Både fordi man til tider glemmer ting og fordi at det er meget krævende at skulle huske det hele. Som selvstændig skal du bruge energien de rigtige steder og så er det altså fjollet at bruge en stor del på at huske ting du ligeså godt kan have på skrift.

Må jeg præsentere: Wunderlist

wunderlist app

(billede: presse)

Wunderlist er en applikation der fungerer som den perfekte to-do list. Det er både nemt at bruge og helt gratis. Det fungerer derudover også til både Mac, Windows, Android, iOS og iPad. Bruger du Linux eller vil have en liste du kan tjekke på arbejdet uden en smartphone? No problem, de har også en online browser-udgave. Det fungerer med andre ord alle steder på stort set alle medier.
Med Wunderlist kan du oprette to-do’s, forskellige lister af to-do’s (firma, projekter, husligt, bilen, gaveindkøb osv.). Det hele er som sagt utroligt nemt at benytte og fungerer meget intuitivt. Du kan også dele dine lister med andre, hvilket f.eks. er meget brugbart hvis man er flere i en virksomhed eller om et projekt. Alt er synkroniseret i skyen, så når jeg taster en to-do ind på min Macbook Pro, ligger den med det samme også på min Android telefon.

Læs mere og download programmet gratis på https://www.wunderlist.com

Andre indlæg: