online dating3 hurtige
Jeg får regelmæssigt e-mails med spørgsmål om hvor folk skal starte. Hvilke kampagner skal de vælge og hvordan ved man noget er sikkert? Men det kan jeg ikke svare på. For der er ingen kampagner der på forhånd er “sikre”. Og løbende vil deres performance også ændre sig. Men her får du lige 3 nicher der er kommet for at blive.

Der findes dog en række nicher der altid har været gode og nok vil fortsætte med at være det længe:

Dating: Alle vil gerne finde kærligheden og på Facebook er der rig mulighed for, at både målrette meget præcist. F.eks. kunne man målrette lesbiske singler til en dating-side der kun er til lesbiske. Folk sidder i forvejen og ser billeder af alle deres venner og familie-medlemmer der har kæreste og/eller bliver gift. Folk kommer ikke udenom deres følelser og ønske om at finde en anden.

Spil: Du ved det nok godt, men mange på Facebook bruger det meste eller meget af tiden på at spille spil. FarmVille, CookingVille, CrimeVille, VilleVille – you name it. At reklamere for spil der passer til de typer der allerede spiller spil, fungerer som regel enormt godt og der findes MANGE spil du kan brande.

Mobil-ting: Ringetoner, mobil-quizzer, spil, baggrunde og meget mere. Det er måske ikke så populært i Danmark længere kan jeg forestille mig, men i udlandet er det stadig en storhitter! Det handler blot om at målrette de rigtige mennesker og så er det en meget nem niche at mestre.

Og husk nu, vi tjener penge på at hjælpe folk. Så hvis du ikke løser et problem for “kunden”, så konverterer dine annoncer nok heller ikke.

Andre indlæg: